09. Ndërprerja e shërbimit
Imagjino Albania ka të drejtën e ndërprerjes së ofrimit të një softueri SAAS nëse nuk është respektuar koha e kryerjes së pagesave. Duke parë rastet sensitive si operacionale dhe të ofrimit të shërbimit, Imagjino Albania bën njoftimin paraprak, 10 ditë pune (dhjetë), përpara skadimit të afatit. Në rastet kur nuk merret një përgjigje nga ana e marrësit, automatikisht shërbimi ndërpritet. Më pas ndiqet procedura e e parashikuar në pikën 10. Në rastin kur ndërprerja e shërbimit ndodh nga palë të treta, ku pala ofruese e ka të pamundur operimin, nuk ka asnjë përgjegjësi nga Imagjino Albania, veçse vullnetit për të ndihmuar. Në rastet kur ndërprerja ndodh me shkak të ofruesit, pa pasoja madhore, atëherë gjendet me dakordësi një mënyrë dëmshpërblyese (zgjatje abonim ose ulje kostoje). Procesi i ndërprerjes kontraktuale nga ana e marrësit, duhet që të dërgohet një njoftim paraprak, minimalisht 7 ditë pune, përpara datës së përmbylljes së afatit kontraktual. Në emailin njoftues duhet të specifikohet data e fundit të shërbimit sikurse edhe një adrese elektronike për të marrë të dhënat operacionale, të cilat do ju vihen në dispozicion brenda 1 ditë pune